måndag 1/12-08

sista månaden på året, fyfan vad tiden går fort.. hjälp mig!
Sitter och kollar lite pics på facebook, bilder från folks halloween firandes, vad är det som händer med halloween? folk tror att de kan klä ut sig till kaniner på halloween, enligt mig är det inte passande, okej man ska vara utklädd, men isf till någonting som vampyrer osv, skräcktema är det, inte "hej jag är snygg tema" .. men klart man kan va snygg i skräcktemat, men inte sexig, söt, snygg på en gång.. menmen, det vara bara min åskit, sen tycker ju alla olika..


jag(louise aulén) och simon helg från i fredags, fuse sweden på lotus

Kommentarer
Postat av: sandra

åh vart har du köpt den vita tröjan?! skitsnygg

2008-12-02 @ 21:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0