måndag 15/12-08

Grattis antonio på din käraste 18års dag :)

Kände idag att jag inte har humöret uppe när jag vaknar.. När jag kliver upp ur sängen så känner jag hur tårarna är på väg och dom bara forsar ut. känner hur saknaden efter min mor&far är skarp. Imorgon är det redan 4 år sedan då jag hittade min mamma död.. får rysningar bara tanken utav det. vill inte tänka, men de bara blir så. att aldrig mer någonsin få ropa mamma eller pappa och få ett svar: "ja vad är det min dotter?".. Det känns så svårt.. men jag hoppas någon gång framöver att någon kan säga mamma till mig.
Vill bara tacka er mamma & pappa för den jag är idag, den glada som älskar när det händer nya saker. och verkligen  vill något med livet. Vill bara säga att jag älskar er!!

rip.
mamma 16/12-04
pappa 25/12-05

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0