fredag 28/11-08

Måste bara berätta lite kort om igår kväll.. Inget gick som det skulle verkligen, satt med min psykologi uppsats på min bärbara i flera timmar, och verkligen försökte o försökte, och bad om hjälp från david, men han var lika trög han.. Och när jag väl fick i hop lite text och satt där o skrev, så fastnade jag igen och fick inte i hop något att skriva, då vart jag så irriterad att jag råkade slå till data skärmen, ni kanske förstår vad som hände? Min skärm på bärbara pajade, så inget av min uppsats blev sparat och nu så måste jag till Expert och lämna in den, säger bara TUR ATT DET FINNS FÖRSÄKRINGAR!!!
menmen, nu måste jag pallra mig till praktiken, börjar 10.00 och slutar 12.00, skönt med en kortdag, verkligen.. Sen blir det fest!!
ha det bra så länge dåååå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0