lördag 1/11-08

gårdagen var skoj, började hos Madde med lite förfest efter all stress på stan. Sen kom malin dit. sen runt 8 drog vi ner mot nybron för att se mia gå visning för make up store. du var grym mia :) sen blev det tidig hemkomst den kvällen.
Men just nu sitter jag bara här, damsög nyss. och Johan var förbi och hämta sin skiva som satt i min bil. och nu ska jag göra någonting att käka tänkte jag. Sen senare blir det vidare till Mia och sen fest igen, på nybron. Sen får ja se om det blir Veronica Maggio idag. Det märker vi då! Nu ska jag iaf göra det jag ska, sen ner på stan en sväng. PUSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon ser späng och sur ut! Mindre bra. Bättre lycka nästa gång

2008-11-01 @ 17:28:50
Postat av: Camilla

Vad fin hon sag ut att vara. Hoppas allt ar bra med er dar hemma. Har ar allt bra. Vet inte om du har fatt mitt mail och sms.

2008-11-03 @ 15:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0