söndag 30/11-08

jahapp, idag är man ju segare än någonsin, tufft när man partajar 2 dagar i rad.. ska inte partaja på ett tag nu iaf. & jag menar det.. ifredags var det fuse, trevligt.. sen har man ju en underbar pojkvän som går upp klockan 3 på natten för att hämta mig fast han ska jobba klockan 7. sen igår var vi hemma hos kribban, jag och lisa(kribbans tjej) plus alla killar. sen blev det statt i några minuter.. för att jag var alldeles för trött för att fortsätta festa. och idag?! hm jadu, david åkte och jobba för ett tag sen, och jag sitter här, skulle behöva diska, men det går ju som det går. ska nog ta mig en sömn kanske.. tror de behövs! bilder har jag bara från i fredags på louiseaulen.bilddagboken.se och igår, tog robert en heldel, så dom kanske pluppar upp snart!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0