onsdag 1/4-09

Idag har man hunnit med en hel del, först i morse var det nationella i svenska. Gick väl bra, satt från halv 9 till ungefär elva tror jag. sen åkte jag och camilla till stalle och red ut på en ridtur, var riktigt härligt i detta väder förutom att lilla söta fligge är en pigg krabat! haha :) så söt. sen efter det åkte vi tillbaka till skolan för att träna på att dansa lite vals inför balen, men jag och freddy har nog liite kvar och lära men till slut gick det som guld tror jag ;) Sen efter det följde jag med Camilla till Eddie där vi grillade lite korv, sedan kom bengt och då blev de ut och köra bil, så jag kom nyss hem. så haft full rulle hela dagen. så ska nu trycka i mig lite mat =)

 puss



två låtar jag gillar. tröttnar aldrig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0