weei

idag ska de ridas! :) ska bli riktigt roligt att komma tillbaka till torshälla igen, gör en liten comeback tillsammans med dom andra tjejerna. jag och linn var ju på vilsta, men det kändes inte rätt, torshälla är där vi hör hemma trots allt, haha..
igår var jag och festade med josefine, erika, carro och emmi, det var rätt så trevligt faktiskt! hade en kanon kväll måste jag säga. startade med lite förfest hos Josefine vid forex, sen hamnade vi på centro en snabbis, och sedan vidare till harrys. kanon kul! var hemma runt 3, bra louise, inga efterfester här inte. STOLT

nu ska jag ta och äta sedan städa lite fort hemma sen åka till stallet! :)

/ puss

viking, min absoluta favorit, varit det i alla år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0