måndag, ny vecka igen?

julafton snart, vill inteeee..Inte många veckor kvar på år 2009. Fatta vad fort tiden går! var ju nyss nyårsafton. Just nu sitter jag och hoppas på att jag ska få jobb denna vecka.. för att bli sysselsatt. och nästa helg bor man i tumbo? sa och nej till jobbet på folket idag, kändes verkligen inte som min grej, förlåt folket ;). men någon annan är nog mer värd platsen än jag. men nu har jag iaf prövat!

ska lämna in min mobil på lagning idag, med tanke på att den är Mongo och har gått och dött? ni vet ju redan att jag är mobillös.. går ju att ringa hem till mig om ni vill få tag på mig och om jag är hemma förståss. hoppas på att jag får en lånemobil när jag lämnar in min. men efter det så ska jag flytta ut massa kläder till tumbo. så måste lämna kvar det jag ska ha på mig i veckan. och det värsta med tumbo är att vi inte kommer ha internet på 3veckor. bra segt! mmmm. tänkte väl det!

PUSS på att ni är så söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0