onsdag 25/2-09

Hej.

Mitt namn är Johanna Skau.
Och idag har jag och Louise Aulén bestämt att jag ska få gästblogga hos henne.
Det känns väldigt snällt att jag har fått den äran, den tilliten.
Vi har nyligen kommit från aulan där det har varit ett årsmöte.
Jag och Louise blev utvalda till Justerare, snällt Rekarne elever som befann sig i aulan mellan klockan 13.00-13.15,
Onsdagen den 25e Fabruari.

Nu sitter vi i Biblioteket och väntar på att Hp3b ska sluta idrotten.
Sedan ska jag, Johanna Skau ha ett samtal med våran mentor, Sten Bergström.
Jag vet inte riktigt vad min vän Louise Aulén ska göra, men jag skulle gissa på att hon och hennes crew ska hålla på med UF.

Nu får det räcka,
Jag tackar dig, Louise Aulén för att jag har fått skrivit i din blogg.
Och jag tackar även Louise Auléns läsare för att ni har läst hennes blogg och detta inlägg.

MVH /
Johanna Skau.

Även kärlek till Louise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0