tisdag 24/2-09

dagen känns som en bra dag!
började med att jag åkte in till stan tidigt imorse, innan skolan. privat sak! men men, sen till skolan, snabb skoldag, sen ner på stan med Skauie, men hamnade en sväng hos den sjuka sandra, stackaren, vi var förbi med lite ipren, krya på dig hjärtat! kom ihåg vad jag sa: sov så mycket du kan.. haha! Sen gick vi ner mot stan, handlade mig ett par assöta sommar skor, sen in på make up store och handlade lite smink, sen tog vi oss en mc donalds, MUMS! och hade en rebecca vid vår sida, hörde bara en röst som skrek louise, o så vände jag mig bak o där fann jag henne liksom. Menmen, efter det så lämnades jag av dom och fann sedan en cissi, då vi tog en fika på waynes, sen traskade vi runt en sväng och fick för oss för en fettis kväll, så inhandlade godis, chips, dipp och stor fanta. MUMS! sen hem till cissi på lite film, kom precis hem, ska slänga mig i duschen nu, sen SOVA! så himla skönt, en lång dag i morgon ocksåå..

oj mycket det blev, PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0