torsdag 12/2-09

Idag har jag äntligen klivit utanför dörren, fast inte 100% frisk.. Men började iaf med anställningsintervjun, sen vidare och mötte upp Ewelyn och Madeleine, mina sötnosar!! Sen gick vi en liten promenad runt om i Eskilstuna. Sen fick jag för mig att köpa lite hårfärg så gjorde det också. Sen gick vi till Emma på elin maria och hämtade mina byxor hon lånade av mig. Sen hem till madde, färgade mitt hår, tog kvart i 8 bussen hem, och nu är jag hemma. Ätit och lite så, ska snart sova så jag orkar mig upp till skolan en sväng i morgon? sen på kvällen blir det PETTER med madde. haha! naaajs. sen blir det nog en allmänt lugn helg, måste spara mig till nästa helg då jag och madde drar till Norge, wihoo. ser fram emot den helgen.. kan bli riktigt roligt!!

PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0