onsdag 7/1-09

jahapp, då var det alltså skola igen. segt! redan sur första dagen i skolan, hatar idrotten, för våran idrottslärare är dumma i huvet, hon säger att jag har hög frånvaro, vad jag kan minnas så minns jag inte ens när jag sist inte var med? någon gång på förra terminen när jag var i turkiet. menmen =) vad gör man inte. hade tydligen en ig varning också, sa hon idag. men de fattar jag inte varför. cpcpcp! snart över ska bli skönt.. Igår var det bio och kina mat med malin karjer, david, fredrik, johan och robin. vi såg YES MAN säger bara : Se den, grymt rolig måste jag säga. garva ganska mycket.. och på kina resturangen vart jag och malin själva ett tag, eftersom david hade glömt kaffebryggaren på hemma, så han och robin åkte heem.. sen kom de tillbaka.
sov inte ett piss i natt, får se om de blir bättre inatt! Snart kommer johan över, så vi ska glo lite harry potter vaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0