söndag 18/1-09

beslutet jag skrev om i förra inlägget vart beslutat idag(lördag).. Nu är det slut mellan mig och david. Det behövdes nog, vi funkade inte längre.. Inte alltid man är 100% så man går i hop. men nu vi är vänner och livet går vidare som man brukar säga :) och det känns faktiskt bra nu. men det var lite jobbigt för stunden. kom precis hem från lite fest, kan behövas för att rensa skallen lite. men nu ska jag leva singel livet ett bra tag iaf. innan jag fäster mig med någon. Nej nu ska jag bädda ner mig i min säng och bara slumra och sooovaaaaa! ha det bra allesammans :)



ciaao

Kommentarer
Postat av: Therèse

Trist men skönt att du känner som du gör iallafall.

Hoppas att du haft en bra helg Lollo :)

2009-01-18 @ 20:40:35
URL: http://theresethomasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0