torsdag 1/1-09

jaha, nyåret blev ändå så rätt lyckat känner jag! =) Började med att jag, ewelyn, madde, elin och camilla gjorde oss i ordning här, sen tog vi taxin till Petra i lundby där gott om bra och roligt folk befann sig, sen när det började närma sig 12 så befann jag mig på stan med madde, elin och camilla. där jag träffade david också. Sen var tjejerna helt borta. så jag mötte upp Emma.M, Carro och Lovisa vid lotus vi gick in, dansade lite o drack, sen börja vi vandra mot tunavallen där lovisa hade pratat med en kompis och där var de iiiiiinte så drag men kul vare till slut då lovisas kompis ville där ifrån och då dom börja dra en fuling, så lovisa gick o låssades att hon  grät osv.. kul var det! sen började jag traska hemåt då klockan var runt efter 3, närmare halv 4. sååå, en kul kväll! TACK ALLAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0