oj, dålig uppdatering.

ja, åhus var kul tills de blev som de blev. haha! men det slutade med ett minne med brudarna..  i helgen blev jag bestulen på min nya mobil, säger bara småbarn alltså. fy fan! plus att jag sålde mina andra 2 mobiler som jag hade låg liggandes. men nu har jag en, med mitt vanliga nummer. så inte det jag gav ut direkt efter.. fått tillbaka mitt nummer igen.

idag har jag varit i västerås på arbetsintervju, kändes faktiskt helt okej, verkar som ett rätt roligt jobb.
ikväll ska vi ut och ta en drink. fast blir en lugn kväll. är helt sluuuut. nu ska jag slockna i någon minut eller fler.

pusssss på er hjärtegullisar..

JAG ÄR FRI SOM EN FÅGEL, ska vi dejta? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0