så irriterande!

haha jag gick till konsum för att handla lite saker, sen funkade inte deras kortläsare till just Swedbank, så tänkte att jag tar mig en promenix för att hämta ut pengar i fröslunda, och när jag väl kommer dit så funkar inte bankomaten, så jag går sakta tillbaka öppnar plånboken och då har jag ju pengar i plånboken så hade ju kunnat handla från första början istället för att springa framåt tillbaka. menmen, äntligen tillbaka hemma. nu ska jag slå på tv:n och bara ta de lugnt. jävla hosta också. aja :)



PUSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: vexy

tack så mycket :)

Känner du Therese? Det är min gamla kollega, numera bästa kompis. Hon har lärt mig mycket om fotografering; så det är nog inte helt omöjligt att mina bilder har en touch av Operfekt. Nu håller jag dock på att försöka hitta min stil och utforska allt som hör fotografering till. Ont om tid och modeller bara :P

2009-06-17 @ 11:16:56
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0