måndag 23/3-09

jahapp ny vecka igen :) helgen har sett ut som sådan;

fredag - praktik sen träffa jag madde sen drog vi till Skau där det fatt gott om sött folk, sen tog jag madde malin taxin till Dan. lugn & skön kväll! =)
lördag - halva dagen gick till fotograferingen med Therese, kul var det! hade också mitt moraliska stöd vid namn Johanna, hihi trevligt. Sen efter det åkte jag och johanna till henne och åt och hon duschade o så, sen hamnade vid på lite förfest hos Gabbi där Emma hade bjudit oss till, trevligt det också. sen blev det utgång. kul kväll! =)
söndag - vaknade upp hos David vi tog de lugnt, hjälpte till och tvätta sen såg vi mest på vänner. sen åkte jag hem vid kanske 7..

och nu ska jag snart åka till praktiken, sen efter den blir det stallet och rida =)

och föresten :) Gå in på Apaper.se och kika in hiss&diss där jag skrivit lite. sen får ni ju självklart kolla runt mer på hemsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0