måndag 9/3-09

sitter i skolan nu, ska snart ner på stan och möta upp fru ahlström och ta en långfika på stan, vi ska plugga lite mm. sen ska jag gå o kolla hur det går med min käraste balklänning, sen ska jag göra lite mer ärenden. sen ska jag hem och plugga till prov, har 2 prov imorgon, säger bara BLÄ på det. men måste verkligen ta tag i detta nu. jag ska bli bra och duktig.
sen har jag i helgen setat och kollat runt lite på egen lya, ser verkligen fram emot att flytta hemifrån i sommar. mitt mål :)
ska se till så att jag får eget den 1augusti. så jag kan ha lite inflyttningsfest/födelsedagsfest när jag fyller år.

massvis att se framemot detta år!
/ puss louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0