tisdag 10/3-09

Gjorde precis klart psykologiprovet, känns som det gick bra. Sen i morse hade jag prov i arbetsmiljö frågor, och det kändes också bra svarade på allt. duktigt lollo! Ska ut och övningsköra idag för måste inskaffa mig de förbaskade körkortet, sen ska jag faktiskt hem och plugga idag igen? BRA! stolt över mig själv nästan, ska plugga konferens och reception. och lite svenska.
Vi fick idag också våra studentkläder som vi beställde samtidigt som våra studentmössor. så när jag kommer hem idag, ska jag pröva min mjukisdress jag inskaffat mig. Och mitt skåp i skolan har jag en dels saker, som sandras, johannas, sofias, malins och samanes studentkläder. så vill ni ha de så säääg till mig! för vill gärna ha ur de saker ur mitt skåp. haha =)

87dagar kvar till studenten, wiho.. me like

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh har dm äntligen kommit :D

2009-03-12 @ 16:35:02
URL: http://sih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0