söndag 10/5-09

jahapp, då var de söndag igen.. Varit på stan idag med ewe & Madde fikade, sen köpte jag mig ett par nya ipod hörlurar med tanke på att jag har råka spränga sönder mina tidigare. Sen köpte jag mig en klänning. Blivit en hel del shopping denna helg,  men sånt man får unna sig med ibland. Lägger upp bilder senare ikväll om jag får tid för det, annars gör jag det imorgon =)

nu ska jag sätta mig i soffan hos david och bara äta lite godis och vänta på att han kommer hem. det borde han göra snart för han slutar klockan 17.00

just ja, beställde en klänning i morse, funderar på att ha den till studenten, vad tycker ni? passar det tro?


/ PUSS =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fler som ska ha den

2009-05-10 @ 20:27:50
Postat av: Anonym

JA GLÖM INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-11 @ 14:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0