23 november

om en månad är det dagen innan julafton?! fatta. det är ju helt sjukt.. sen är det snart år 2010. det året hoppas jag blir kanon. och undra vad man ska ha för nyårslöfte? nu känner jag bara att julen får passera för jag ogillar det skarpt. men kommer väl den dagen jag börjar tycka om den också. Sen känner jag nu också att det finns en liten tjej som jag saknar lite grann faktiskt, S.a.. Nu ska jag fortsätta med mitt tvättande av kläder, segt. skulle ha varit och fikat med Malin som jag inte har träffat sen studenten tror jag, helt sjukt om jag får säga det, med tanke på att vi varit så nära vänner. Studenten förstör vänskap! men ändå var det bästa dagen i ens liv.

TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0