onsdag 25/11-09

jahapp då var det onsdag igen, har varit på intervju på folket idag, kanske inte ett toppen jobb. men hoppas jag får det iaf. och imorgon ska jag på en annan intervju halv 8 på morgonen? lite vääääl tidigt kanske. men tar första bästa jobbet. får reda på om jag får de på folket imorgon eller fredag. och då börjar jag redan på måndag.. Efter intervjun så sprang jag in på waynes och satte mig vid madde, alexandra och sofia och pratade lite, trevligt. nu sitter jag i brorsans lägenhet och ska väl snart knalla mig hemåt och äta lite mat, kycklinggryta, mums!

blir det ner till släktingarna i helsingborg över jul kanske? vore bra trevligt!
/ tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0