onsdag

börjar man bli sjuk nu kanske? inte okej med tanke på att jag ska sitta på en buss i ett x-antal timmar hem imorgon, fy bubblan. sen ska man jobba fredag kväll 15.30-22.30 känns ju sådär om jag ska må såhär..
veckan här har iaf varit bra, skönt att komma iväg. nästan så jag skulle kunna stanna en vecka till, vem vet kanske flyttar hit inom kort. igår var det lugnt, vaknade väldigt sent satte på en film sen på med kläderna och gick iväg och åt kyckling kebabtallrik med Mikaela, mums. sen tillbaka hit och slocknade igen.
bilder från helgen finns på facebook, för er som vill se ;) nu funderar jag på att gå till 7 eleven och köpa mig något gott, känns som jag ätit gottis varje dag här i oslo..
tjingtjing.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Tycker ABSOLUT att du ska flytta till den här sidan av norden! ;) Och det är klart vi ska ses då! :)

puss och kram

2009-11-05 @ 18:38:43
URL: http://mikaelatham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0