ta mig bort.

Idag har jag inte gjort mer än att tvättat lite kläder och busat med vovvarna här hemma. satte på rocko min Kent-tshirt. han trivdes väldigt bra. och Ludde fick på sig en svart enkel. mina små busisar.. ska snart ta mig lite te och macka tror jag sen ska jag väl gå och lägga mig för jag är förbaskat trött idag, förstår inte. gäspar nog 5ggr per timme. dvs cirka 60gånger idag, kanske inte så att jag ska överdriva men nästan så mycket.
på onsdag och torsdag är det arbetsintervjuer.. önska mig lycka till! fick nyss ett mms av bror min då han tatuerat in mitt födelsedatum på armen, nästan så man blir lite tårögd :') nejdå men gulligt va?




Kommentarer
Postat av: Matte

Står den där damen och hailar?

2009-11-24 @ 07:21:38
URL: http://yatzy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0