tisdag

idag har jag hunnit med en heldel. började med att jag väckte simon(brorsan) klockan 5 imorse, gjorde macka och lite så åt han innan han skulle iväg till jobbet för att han var så söt och fråga om jag kunde göra det. sen vid halv 12 blev det fika på tingsgården med Camilla, mysigt. sen gick jag tillbaka till brorsans lägenhet och Caisa kom hit, sen gick vi ner på stan en sväng och fick sällskap av madeleine också. fick äran att hjälpa caisa att hitta lite kläder/smycken som hon ska ha på sig ihelgen. kul!
nu har jag damsugit och städat undan lite åt min älskade bror innan jag ska åka hem till landet och städa där.

lägger upp bilder när jag kommer hem på simons lägenhet och ser om ni gillar den lika mycket som jag och madde gör?

tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0