vill ha bitarna på plats.

kändes som jag ville skriva ett inlägg innan jag går och sover. har så mycket som jag bara skulle vilja slänga ur mig nu här men det är inte direkt så lämpligt kanske. men det är saker jag inte förstår mig på just nu bara med vänner, kärlek, jobb o allt, sånt som jag bara skulle vilja ha förklaring på. men får försöka lösa det på annat sätt men vet inte hur. hoppas på att det löser sig och blir bra iaf, jobbigt när det är som det är! hittills har dagarna denna vecka varit kanon, haft det alldeles perfekt i Jönköping, kändes bra att åka dit, var ett bra beslut jag tog.. Imorgon ska jag ner en sväng på stan och träffa johanna och ta en fika/lunch tror jag det blir? jag är jätte sugen på en toast på waynes, var ett tag sen. så får nog bli en sväng dit tror jag.. sen ska jag bara vara hemma i helgen och glo på tv och inte göra ett smack. kanske ska på bio med madde får se hur hon mår dvs, hon är lite smått sjuk.

och vad sker på nyår? någon som vill erbjuda något kul som händer eller kan komma med förslag till ett gäng tjejer?


så känner jag mig just nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0