20årsfirande

jahaja, för mina kära vänner klagar på att jag uppdaterar min blogg alldeles för lite, inte okej tydligen. Ska väl kort sammanfatta gårdagens kväll;

- åkte till sofia
- åkte till mickis lilla 20årsfirande
- blev bjuden på god mat
- söp oss fulla
- hade "frågesport" om michaela och hade 10 rätt av 17
- tog taxi ner på stan
- nybron
- en korv på statoil
- hem och sov

hade en grymt trevlig kväll måste jag säga. nu ska jag med fredda till stenby för han måste köpa banan för han har ju sin lilla special kost nu i några veckor.


Kommentarer
Postat av: Frederik

Hah! Specialkost, det låter som att jag är speciell :)

2009-10-05 @ 11:15:16
URL: http://denkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0