cheez ballz

sitter hos Sandra i skorre. Vi var nyss på konsum och köpte lite choklad och lite ostbollar(cheez ballz).. Gott va? Snart kommer väl issa hit också, då ska vi spela monopol. bara för att vi är för tuffa för att göra någonting annat. nej nu ska jag vara alldeles FÖR social med sandra så hon inte tycker jag är tråkig.

justja, när jag var på willy's idag så såg jag att det fanns rosa toalettpapper och då tänkte jag att jag måste bara köpa det åt sandra, så när jag kom hit idag så fick hon en rulle rosa toalettpapper, glad blev hon. och hon ska spara det väl ;) haha.

PUSS på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

gulllllliiiiiiiig

2009-10-13 @ 18:35:57
URL: http://sandraisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0