ett irriterat inlägg.

just nu är jag väldigt irriterad. arbetsförmedligen är ju tröga i huvudet. ni som är arbetslösa vet om att ni inte får lämna stan om de inte är för att ni ska söka jobb? för då blir ni borttagna som arbetslös hos dom. dom kan ju inte seriöst ha alla hästar hemma. De menar på att du måste vara hemma och söka jobb varje dag osv. men vadå de kan man väl göra genom internet på de stället man är på för stunden. aja nog om detta. jag tänker åka nästa vecka iaf :) sen om det blir tisdag eller torsdag, det kvittar för mig. kan gå till min jobb coach och sitta där i 20minuter på torsdag. vissst visst. så jag går miste om 2dagar i oslo. men puss på arbetsförmedlingen idag då, eller inte.. nej nu ska jag gå ut och kolla om posten kommit, sen ska jag lite senare dra mig mot Sandra, för hon är nog den ända i stan som kan få min på glatt humör, vad vi en gör liksom..

risifrutti är gott, japp så äre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0