fredagsmys

var nyss ute med hundarna på en promenad i regnet.. När man kommer in har frederik satt på dansbands musik "jag ringer på fredag, så ses vi på lördag....dagar gick och dagar går.." så  går låten ungefär, haha.. man får ju sig ett skratt iaf varje dag pga att vi har sån sjuk humor jag och frederik.. Idag ska jag umgås med Linn, vi ska ha lite idol mys och bara vara. Emma bjöd över mig till henne och emil i uppsala på inflyttningsfest. men frågan är ju.. ska ta mig en liten funderare och se. hade faktiskt bestämt att inte festa i helgen. men emma ville ju så gärna att jag kommer. ;)

nu ska jag göra mig en milkshake mums!
puss


Kommentarer
Postat av: Fred

jag kommer i bilen vi tar oss en tuuuuur! AHHH OHH!

2009-10-17 @ 00:45:00
URL: http://denkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0