köttbullsmacka

åt mig nyss 2 köttbullsmackor och ett glas mjölk till "kvällis". just nu gör jag inte speciellt mycket. lyssnar på melissa horn och funderar på sängen snart. kan vara dags för det kanske. Nästa vecka bär det förmodligen till Oslo :) får se om jag får med mig Ewelyn. hoppas på det! annars får jag åka dit self. blir där över halloween. hoppas på en skoj trip.. nu ska jag borsta tänderna och sen säger jag godnatt!

imorgon ska jag nog in till madde och säga hej och vara sociaaal. dags för det, inte träffat fröken på ett tag!

puss&godnatt från en trött louise

min käraste & jag, midsommar

Kommentarer
Postat av: simone

ska ni till grillen och dom? då ses vi =)

2009-10-20 @ 11:09:18
URL: http://simonepohjolainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0