nu är det fredagsmys..

det är nu, sånna här stunder när man bara vill krypa upp i en filt tillsammans med någon man tycker om och bara ligga och kramas framför en film och bara vara.. Samtidigt som det är ganska skönt att vara lite för sig själv och bara lyssna på lugn musik och bara rensa tankarna lite.. Nog om det!
Imorgon var planerna att jag och Madde skulle ta oss en trip till kära huvudstaden. men så blev det icke. istället träffar jag nog käraste Östlund och följer med henne på lite kräftskiva, även om jag inte gillar kräftor särskilt mycket. men vad gör man inte för sällskapets skull, klart man ställer upp och följer med!

sen får jag ju inte glömma och be er läsa min och madeleine's sjuka blogg;
HTTP://BIZZZ.BLOGG.SE håll ögonen öppna efter våra sjukt tröga inlägg.


tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0