PUSS

jahapp vad gör man, nu har man varit duktig och damsugit halva huset här hemma. känns inte som jag har ork för någonting just nu, ska sätta mig och kolla lite om utbildningarna jag prata om senast, ska skriva ut ansökningspapprerna osv, så jag har det klart. hoppas hoppas! vill det så mycket känner jag.. 
I morgon ska jag luncha med kära pargelius. Trevligt, vi kände att de var dags för det nu. sen skulle jag behöva in på banken en sväng också, för min internet dosa strular. inget går bra känner jag..
ikväll ska jag ta mig i kragen och verkligen RENSA mina kläder. får se hur jag lyckas med det.

( vet att jag inte skriver så roliga inlägg men ni får ju veta allt jag gör och ska göra för er som bryr er ;) )



bilden är från 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0