Skiftingehus



Fatta att man gick på skiftinge från dagis till 9an? började dagis när jag var 2år, sen bytte jag till Skitingeskolan och gick där från 1-9an. Minns hur nervös jag var att få börja 7an. Hur läskigt det var att gå in på "höstadiets" område. och att få gå till Caféterian och handla läsk och havreboll som man alltid köpte under dom 3åren man gick där. Saknar nästan tiderna på den skolan. Alla klasskompisar och vänner man hade där, som man inte har kvar nu.. lite tråkigt! alltså 13års tid i skiftinge kommer jag aldrig glömma. fast dom tiderna var det bra när jag gick där. lugnt och skönt, jag trivdes. Fast kan säga att idag sätter jag inte en fot i skiftinge om jag inte måste, ogillar stället. ;) nog om det! varför jag skrev detta inlägg var för att berätta hur bra jag hade det på skiftinge och alla minnen man skapa. sitter och pratar med en gammal klasskompis nu. Riktigt roligt!! nej nu ropar sängen snart. så ha en bra natt/kväll.. PUSS PÅ SKIFINGEHUS OCH PÅ ER LÄSARE SOM SITTER OCH LÄSER MINA TRÅKIGA INLÄGG.


Kommentarer
Postat av: sandrathebest

jaaa va kul för dig att du saknar skiftinge skolan. men ska ja berätta en grej? ja saknar skogstorpsskolan också jättejättemycket ja hade så kul då! skoj vare o mer skoj blire! <3

2009-10-23 @ 00:06:54
URL: http://sandraisabell.blogg.se/
Postat av: HemenLezan

Aaa fan lollo, sjävl så saknar man skolan nu efter vår diskution om våra gamla minnen.. fan jag hade glömmt skiit mycket:( men en sak minns jag fortfarande, när jag fick håkan att skälla på dig och alexandra.. ni hade tagit skriv papper från hans klassrum och rev sänder det i småbitar, och sammlade bitarna i en plast kasse. HAHAHAHAH och dina nycklar var där i också.. sen när han kom och tog tag i påsen och ryckte den ifrån din hand..hahaha minns hur vi började skratta tillsammasn.. hahah hahaha

2009-10-23 @ 00:16:15
Postat av: Sajk

Skiftinge:P Jaaa... det var tider det:P 3 år räckte för mig:P

2009-10-23 @ 00:41:47
URL: http://ganehed.blogg.se/
Postat av: sandra a

ja livet är inte lätt alltså tiden går så snabbt min lilla gullunge! ja kan ju berätta att i skogstorp så var ja största fjortisen. rymde hemifrån, söp vid konsum, hängde vid rökrutan och rökte hela dagarna i skolan. va dryg mot lärarna, bråkade med tjockis jocke 24/7. rymde hemifrån, hade möten med kuratorn. och just därför va de så himla kul på skogstorp. själv då? nåt minne du vill dela med dig av? <3

2009-10-23 @ 00:45:54
URL: http://sandraisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0