sköna namn

Li, Tuva, Nicole, Cornelia är sånna namn som jag diggar skarpt. vet inte varför jag säger det, men satt och tänkte på tuffa namn. Nått av dom namnen ska jag se till att min dotter heter, om jag nu får mig en tjej när jag väl skaffar mig barn ;) haha... inte för att jag tänkt skaffa mig ett förän om ett par år vill jag lova. killnamn vet jag inget så de får ja klura på när de väl gäller. haha. jävla inlägg..

suck, klockan är bara halv tolv. jag som igentligen borde sova lite, men varit vaken sen 7 imorse. inte okej! inte när man varit ute dagen innan iallafall.. och kommer hem vid 3..

Kommentarer
Postat av: Sajk

Du vet väl att ett par år betyder 2 år?? :P

2009-10-27 @ 23:32:41
URL: http://ganehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0