söndagsdegar..

åkte som sagt till uppsala med Linn, Lisa och Sanna igår.. var nära på att vi åkte fel, men tillslut hamnade vi på rätt väg igen! När vi kom fram till Emma och Emil i Uppsala blev de snabba ryck med att göra sig i ordning för fest, eftersom festen hade redan börjat. sen efter elva någongång började vi röra oss till Framfickan, tror jag det hette. ett tufft uteställe, jag gillade det. Sen runt 2 rörde vi oss därifrån. Lisa stod och viftade med sin korv framför ett okänt par, hon var lite sur över att dom inte hade en cigarett åt henne, haha.. tror vi alla 12 pers låg på plats för "sömn" runt 4. sen runt 6 vaknar jag och lisa till, säger ingeting utan jag säger " lisa vatten, vatten lisa". båda hoppar upp ur sängen i en väldans fart och rakt ut mot köket, hoppandes över alla som låg sovandes på golvet i vardagsrummet, fast vi var nog inte så tysta av oss eftersom de vaknade. dom där vattenglasen var nog det godaste jag drukigt på länge! njöt varenda klunk! haha.. idag var det inte många pigga. var hemma runt 4. bilfärden hem gick bra "bara följa väg 55".



1. jag&Linn i bilen mot uppsala 2. Lisa & Emma ute på krogen 3. jag och ia ute 4. Ia och Martin efter krogen


Kommentarer
Postat av: emmis

saluhallen heter det ju lollo;)

2009-10-19 @ 18:47:56
Postat av: Louise Aulén

haha vart fan fick jag framfickan ifrån då? :O

2009-10-19 @ 19:46:11
URL: http://louiseaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0