stockholm

helt slut är vad man är. sprungit runt i sthlm och shoppat idag, fun! fick också träffa linda som flyttat upp dit, trevligt får komma fler gånger, saknar dig när du inte är i stan lillevän.. ska snart packa väskan, det värsta är ju att  när man packar så blir det antingen för lite eller för mycket. inteokej. så denna gång ska de gå bra. imorgon säger jag tjing på er här i stan.. för då drar jag till oslo, och det blir nog inte något uppdaterat förän jag kommit hem därifrån. får se när jag tar mig hem.


Kommentarer
Postat av: simone

vi åker fredag typ vid fem så vi är framme på kvällen nångång, då lär vi ju gå ut. nidå? :)

2009-10-28 @ 23:05:57
URL: http://simonepohjolainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0