fundersam

gud vad jag verkligen vill börja om någonstans, med bra utbildning och nya vänner. just nu vet man knappt vilka som är det. men man har ju vänner. och folk som är nära vänner men ändå inte nära? Något jag skulle må bra av är nog att ta mitt pick o pack och dra. och försvinna ett tag, kanske för gott vem vet? men just nu är jag inte så sugen på stanna. här är det samma sak, samma människor alla vet allt om alla. och sånt orkar jag inte känner jag.

fy va jag gnäller känner jag. men tur att jag har dom jag vet. men nu ska jag ta mig någonting i magen sen ska jag kolla på idol..

puss&kram på er, känner mig inte pigg idag.



Kommentarer
Postat av: Patrik

Långaryd är en trevlig liten håla på gränsen mellan Halland och Småland... Du är alltid välkommen hit!

2009-09-23 @ 06:13:02
Postat av: Mia.k

i will always be your friend=) får se till att umgås mera dock! hitta på nått kul, förutom i denna stad!!!

2009-09-23 @ 12:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0