Godmorgon

Godmorgon alla, eller kanske inte morgon nu men iaf, åt nyss lite frukost. ska klä på mig lite kläder och börja röja upp, uppe hos mig. :) Idag ska jag också till stallet för och rida, känner ingen lust att rida på den pollen jag har. men men får stå ut. nej nu har jag inte tid att sitta framför datorn, hörs sen när jag städat klart. föresten brorsan skulle kanske komma över idag så hoppas jag kan ge hans födelsedagspresent som har legat här i över 1månad nu, bara för att han aldrig har tid att träffa sin syster. morr på han.


puss & kram

jag och min nya hårfärg för er som inte sett det.

Kommentarer
Postat av: josse !

sååå fin! du är alltid fin gumman, men den här färgen gör sitt bästa på dig! =) du ska vara mörkare tycker ja ;) puss på dig! <3

2009-09-20 @ 14:26:24
Postat av: Petra Kämpe

Grymt snyggt gumman ;) saknar dig!

2009-09-21 @ 09:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0