lördaag

oj nu har jag verkligen inte skrivit på ett tag. inte okej för dom som vill läsa min blogg som t.ex. Josse östlund min heliga läsare.. idag ska jag till Jönköping och hälsa på Alex som flyttat dit för att studera, så vi ska se hur han har det.. haha va o köpte inflyttningspresenter igår, hoppas dom blir nöjda.. haha!
och så såg jag en bild på min söta göteborgskompis sanna, måste bara visa bilden och säga hur mkt jag saknar dom små liven där  borta sanna o Cissi.. jag lovar att komma och hälsa på snart och tycker att ni kan pallra er hit ;)

nu ska jag packa sen ska göra lite andra saker innan jag, jonas o matte börjar rulla mot Jönköping.

/ puss


Kommentarer
Postat av: den heliga läsaren

wiiiee första kommentaren står jag för! haha! hoppas du får en toppen helg:D önskar migiiiig <3<3

2009-09-05 @ 12:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0