sista inlägget för idag..

jahapp, då sitter man här och luktar häst blandat med svett, inte okej. Både jag och Tango blev ganska så svettiga efter lektionen idag, stackars krakar.. du har då mig allt svårt att förstå, haha.. men men :) ska väl hoppa in i duschen snart innan det är försent. känner att jag behöver mig en dusch NU. men datan råka visst dra ut på tiden..  justja, försökte mig på photoshop men det gick åt skogen, så får ge det ett försök till imorgon, kände att jag inte hade tid eller lust för att hålla på klicka runt där idag.

Denna vecka har varit bra känner jag, men hoppas på en bättre vecka framöver. Nu säger jag hejdå och godnatt för idag, nu ska jag "dussa" som lilla söta "mormor Marita" säger.(duscha)

här kommer en liten titutbild på mig;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0