tisdag

oj nu har jag inte skrivit igen på ett tag. Tror jag ska ta bort denna lilla fasansfulla blogg? eller vad tycker ni vad har jag gjort idag? jo.. jag har varit på stan med fru pargelius och fikat och shoppat. shoppat fina o bra saker. vilket jag gjort de senaste veckorna. inte okej, nu har jag satt ett stopp på mig själv. på tal om när jag och emma skulle fika. vi är ju blondiner så de skriker om de, haha.. pinsamt var de iaf, inte okej. vill inte berätta här för aaa usch. nu ska jag sätta på lite ansiktsmask som jag köpte idag sedan försöka bli trött och gå o sova? =)

va ju i jönköping i helgen med nancke och christensen och hälsade på Alex som flyttat dit för plugg. vart en lyckad och kul resa. vi hann med ett stopp i gränna för att köpa polkagrisar och sedan in på en snabb visit på Lager 157, jag han finna mig en snygg tröja på 10 min innan de stängde.

KRYSSNING PÅ FREDAG OCH DAGEN EFTER DET 20ÅRS PARTAJ, hur ska denna helg sluta?

PUSS

Kommentarer
Postat av: fru pargelius

HAHA såå jävla klockret på kaka :D

2009-09-08 @ 23:36:24
Postat av: fru pargelius

HAHA såå jävla klockret på kaka :D

2009-09-08 @ 23:36:43
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-09 @ 14:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0