kex hett

oj nu har jag visst inte skrivit här på två veckor. Kan nog bero på att jag har jobbat, festat, och umgåtts med syster. Men hon åkte hem i söndags, så känns lite små tomt här hemma. Plus att jag är hemma och sjuk från jobbet. typiskt! Sitter och funderar på vad jag och T ska göra på våran utflykt, han sa något om skansen? men någon som har något förslag kanske?
justja, jag köpte ju mig mina otroligt underbara skor från skorett förra veckan, im in love! sen shoppade jag lite mer. har ingen fungerande kamera för tillfället, så kan tyvärr inte visa några bilder på det jag köpt. Förlåt mig!
Nu är jag ledig imorgon med och då ska jag få träffa Josse som jag inte träffat under hela sommaren? hur dumt låter inte det på en skala. trött jag blir på oss. haha!
nu ska jag stoppa mig någonting i magen, sedan ska jag rensa på alla kläder som jag har. onödigt enligt mig att ha för mycket. om man ändå inte använder det liksom? vart tog UFF-konteinerna vägen? ;)



799;- scorett

Kommentarer
Postat av: syster

love you girl!

2010-08-31 @ 17:34:56
URL: http://paulinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0