måndag

Sitter i bilen just nu, medans david är på möte. Vad tänkte jag i morse när jag kunde ligga kvar i sängen istället. Men tur att han köpte sig en MacBook igår, så jag kunde ha med den som leksak! och klicka mig runt här på internet. så tänkte passa på att skriva några rader. Är fånelös, så nås via david, tills jag hämtat min. och jag håller med alla om att jay var en värdig vinnare på idol ifredags, han var grym! nu ska jag äta lussebulle och hoppas på att D kommer snart. för jag är hungrig och toanödig.. haha! och hallå, vad händer med sverige? terrordåd i stockholm, självmordsbombare. suck! snart går jorden under. sitter väl något troll någonstans och uppfinner en mega bomb som spränger ett helt land eller något.. nu fick jag det sagt med!
hejs så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0