katthundhäst

idag har jag gått och fått skav av min bh, bara längtade hem så jag kunde ta av mig den. AJ! eller inte skav men den drog åt riktigt mkt. ni tjejer fattar att det inte är skönt! Idag har jag jobbat med, blir förmodligen jobb till helgen med. nu sitter jag och väntar på att få lite mat, är hungrig! idag ska jag bara dega och inte göra ett skit. när jag kom hem i dag så vart dimon så glad att han kissa på sig. satt å fundera på om det var normalt för en liten hund eller om det följer med dom hela livet, att dom kissar när dom blir glada menar jag. haha! någon som vet mycket om hundar kanske kan svara på den frågan??

kan någon ge mig lite shoppingpengar så jag kan HANDLA MASSVIS MED KLÄDER? jatack, snällt!

ska visa er senare vad jag vill ha, i ett litet inlägg. ska bara ta mig en power nap efter maten. mina ögon är så trötta nu att jag håller på blinkar 24/7 sen går dom snart i kors. fast än jag sov som en gud i natt! inte varje natt det inte.. tur att katten får sova bredvid mig iaf. 

tänkte visa er lilla oskar jag rider på i stallet när jag är där, puss på djur. känns som att detta börjar bli en djurblogg. bara massa djur jag pratar om. men det är ju inte meningen. bizzpuss på oskar idag för att han är så mysig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0