läs/läs inte upp till dig.

detta inlägg kanske är tråkigt för er att läsa. men måste skriva av mig lite om vad jag tycker sen om ni gillar det eller inte det bryr jag mig inte om.

börjar inse nu vilka jag har som vänner och vilka jag inte har, vilka som är äkta och inte. Dom jag har är såna som jag kan ha kul med och som jag verkligen tycker om. Har vänner som jag kan lita på till 110% och som alltid kommer stå fast vid min sida och jag för dom. har vänner som jag kanske inte umgås med varje dag, men som jag vet att jag kan ringa om jag behöver prata eller liknande. NI VET VILKA NI ÄR BABES och jag vill tacka er för att ni finns där för mig och får mig att må bra, det är för er jag lever.

börja tröttna på att höra av mig till folk som sedan inte svarar och inte ringer upp när man ser att ens vän hört av sig. frågan är ju då varför personen säger att "vi måste ses, saknar dig" om personen inte svarar eller bryr sig av att man ringer. tänker inte svansa efter någon sådan. det är såna som man skiter i tillslut. men det är synd, men kom inte till mig/oss sen när det tror att det passar dig!

en person jag saknar är Sandra.

min bästa vän är Madeleine Lundstedt, tack för att du finns. i love yooooou


(jag och mitt ex, david. turkiet -08) PUSS PÅ ER ALLA KÄRA FRÅN MIG, inte david


Kommentarer
Postat av: JOHANNA SKAU

love you loyssss

2010-01-11 @ 02:19:07
Postat av: Josefine Ö

du kan lita på mig gumms! Men alvarligt. vi måste ses snaaaaart!! =) jag gillar verkligen dig och jag önskar vi kunde börja ses oftare. det ska vi ändra på tycker jag=)

Jag håller fullständigt med dig om det här!! jag är ju likadan som dig och hör av mig till en massa folk som aldrig kan (vill?) träffa mig.. Men nu är jag trött på det jag med! hatar och inte få någon respons.. därför vill jag flytta från eskilstuna och lära känna lite nytt folk! Men puss på dig<3 och tack för att vi har skoj ihop=)<3 !

2010-01-11 @ 11:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0