göteborg

förlåt mig alla söta som läser min blogg, har varit väldigt slö på att skriva här! :) har haft annat skoj för mig helt enkelt.. Sitter för tillfället i göteborg nu. varit här sen i måndags, åker väl hem till stockholm igen imorgon eller på söndag. återstår och ser. Susanna vill att jag stannar imorgon med, för hon vill ha med mig på någon fest. så får väl se =) Nästa vecka är det back to work igen. varit ledig i 2veckor. förra veckan var jag i Eskilstuna och hälsade på mina babes, och var på Paulinas studentskiva sedan drog jag vidare hem till Simon.H och grattade han och Freddy, för dom tog ju också studenten! grejt.

I Tisdags var vi ute en sväng här i gbg, vilket var kanon kul. Tack till P, S & T för en lyckad kväll. :) dock blev ju min mobil stulen utav taxichaffören, men har införskaffat mig en ny nu med nytt nummer. så vill du ha nummret så får du gärna ge mig ditt, så smsar jag över mitt nummer till dig! =) (kan maila det på facebook om du vill) endast mina friends tack.

/ PUSSAR, lovar att skriva oftare nu ;)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Äntligen är du tillbaka i bloggandet:D haha lite tjat så gör du alltid som man säger;) Skicka ditt nya nummer då gums, 0707519290 puss

2010-06-18 @ 18:27:43
URL: http://bisforbest.blogg.se/
Postat av: feliciaaulén(kusinen)

det låter toppen med uppdatering! :)

2010-06-19 @ 03:12:08
URL: http://feean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0