fri helg, wiho

ledig denna helg, kan inte bli bättre! =)

satt och funderade på vad jag skulle göra av denna kära sommar? om det ens blir någon sommar i år, minns att förra året när jag gick på skolbalen så var det så himla varmt. och alla vi svettades. det var den 1maj, och då kände man verkligen sommaren. men nu? vart är värmen förihelskotta... nuuuu sitter jag hos min käraste linda. har varit iväg och jobbat lite nu på förmiddagen. har gått bra, sitter och väntar på att lindis ska komma hem från jobbet. dock slutar hon inte förens klockan 19.00 ikväll. men jag är inte bitter för det! igår var vi här hos henne och åt chips och glass. och kollade lite tv, och bara pratade strunt! det var mysigt..

EMMA PEPPA ffs

im so happy my dear, it cant be better


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0