Godmorgon =)

Sitter här hemma och kollar på barnprogram på TV, vaknade för en liten stund sen. Ska strax ta mig en dusch, sen försöka göra lite nytta. Låg kvar i sängen en stund innan jag klev upp, och tänkte lite på allt, inne i min depp-period nu. Snart är det julafton och det känns inte, och för er som inte vet som tycker jag inte om julen, så är nog lite depp från och till på grund av det. Vill bara ha den tiden förbi, vill knappt gå på stan nu eftersom dem redan har börjat med julinredning, suck! vill också vara glad och lycklig som alla andra är när det är jul! menmen, nog om det. Jag ska vara glad för det jag har, har ju mina vänner, brorsan och min älskade David, vid min sida. och det är ni som får mig att må bra :) kärlek till er! Nu ska jag försöka vrida om mitt humör, och bli lite glad!

3 positiva saker idag;
pratat med david via sms
vaknade med sis
pepp inför nya tag

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0