fredagregniceageochensaknaddavidisängen

Ligger nerbäddad i sängen efter ett varmt bad och det smakar fortfarande fisk i munnen efter maten. Har inte skrivit på några dagar då jag har jobbat och i onsdags fyllde jag ju år. den dagen började med frukost på sängen och en fin bukett blommor och ett paket. fick en ny digitalkamera av han då min tidigare typ har krashat.. Sen jobbade jag, åt lunch med älskling, sedan åkte vi hem, kommer hem och tror att jag och david ska in till stan och äta och kika på film i rålis. men så blev det inte, davids söta föräldrar tog med oss till jungfrusunds restaurang och bjöd på mat för att fira att jag fyllde år. Daniel(davids bror) var självklart med på plats. Dom är ju för underbara, världens bästa!
fina buketten från älsklingen
förrätten mumma
min fina älskling <3
Davids mamma, pappa och bror :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0